Van San Sebastian via Zarautz naar Deba. - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Hans Kooijman - WaarBenJij.nu Van San Sebastian via Zarautz naar Deba. - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Hans Kooijman - WaarBenJij.nu

Van San Sebastian via Zarautz naar Deba.

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

15 April 2023 | Spanje, San Sebastian

Vrijdagmorgen 14 april vertrokken uit San Sebastian richting Zarautz. Donderdag had het bijna de hele dag geregend en vrijdag was het erg regenachtig. Ik heb ter afscheid van SanSeba wat foto's gemaakt en geplaatst. Soms gaat de route over stille landweggetjes, maar er zijn veel paden die moeten worden bewandeld. Dat is, ook door de weersomstandigheden, nog wel eens een hele kluif. Om jullie een indruk te geven, heb ik ook daarvan een paar foto's bijgevoegd. In San Seba had ik met een andere pelgrim eten klaargemaakt

in de keuken van de Alberge, gisteren heb ik gegeten buiten de deur in Zarautz. De halteplaatsen zijn vaak leuke dorpjes en stadjes maar je hebt niet veel tijd om ze te bekijken, want 's avonds vroeg naar bed. De route van de Camino del Norte loopt dicht langs de kust en ook als je de oceaan niet ziet, ben je je voortdurend bewust van de nabijheid van het water.

Van de wandeling van vandaag van Zarautz naar Deba heb ik ook foto's bijgevoegd. De ligging van het stadje Getalia aan de oceaan en de gevolgen van het inbeuken van het water op de rotsen vind ik de moeite waard om aan jullie te laten zien.

Tot de volgende keer (de foto's van San Seba en de paden houden jullie nog tegoed).

• 16 April 2023 - 01:50

Josine Kooijman:

Wat een schitterende foto's pap! Zo te lezen heb je het goed naar je zin en geniet je, ondanks de regen, van elke stap die je zet, fijn!!

Wij zijn net terug van het feestje en gaan ook lekker slapen nu...

Benieuwd naar je volgende verslag!!

Liefs Jo, Ser, Fynn en Izzie xxx.

• 16 April 2023 - 07:02

Marjan:

Wat zijn uw foto’s mooi en inderdaad… water is dichterbij dan ons vermoeden!

veel plezier.

• 16 April 2023 - 17:11

Ger En Han:

Mooie foto’s ome Hans, wat een genot om dat allemaal te aanschouwen tijdens het wandelen. Hopelijk breekt gauw het zonnetje door! [e-2600]️

leuk ook om te horen dat u eten klaar maakt met andere wandelaars, zo leer je wel wat mensen kennen! Succes de komende dagen! Liefs, Ger en Han

• 16 April 2023 - 17:47

Jacolien :

Zo de eerste kilometers zitten erop ! Ziet er indrukwekkend uit !

Geweldig om dit allemaal mee te maken [e-1f60a]

Nog heel veel plezier en nu op naar de zon

Groetjes Jacolien

• 17 April 2023 - 07:54

José :

Prachtige foto’s van de kust [e-1f618].

Veel wandel plezier vandaag en hoop dat het weer ook een beetje mee gaat werken.

Kus

• 17 April 2023 - 18:31