Van Cantabrië naar Asturias - Reisverslag uit Colombres, Spanje van Hans Kooijman - WaarBenJij.nu Van Cantabrië naar Asturias - Reisverslag uit Colombres, Spanje van Hans Kooijman - WaarBenJij.nu

Van Cantabrië naar Asturias

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

29 Augustus 2024 | Spanje, Colombres

Ik ben op weg naar Llanes, Cantabrië is verlaten en ik ben nu in Asturias. Het was de laatste dagen erg warm om te lopen, ik draag mijn hoed voor bescherming tegen de UV-straling, maar als ik die afzet stroomt het water over mn gezicht, bril, en zo verder. De route is erg afwisselend, soms paden in het natuurschoon, wel met veel hoogteverschillen, vooral omhoog beetje vermoeiend. Andere delen gaan langs wegen, loopt goed vanwege de verharding, maar niet fijn door het geraas en de nabijheid van het verkeer. Er staan gelukkig wel waarschuwingsborden dat het verkeer op de peregrinos moet letten. In het weekend was het feest in Comillas en San Vicente de la Barquera met braderieën, sport, spelen en eten en drinken. In San Vicente heeft Kristel een paar weken geleden met de kinderen hun vakantie doorgebracht. Vannacht heeft het een paar uur gedonderd en geregend, maar nu is het droog.

Tot later.

• 29 Augustus 2024 - 09:25

Josine:

Leuk hoor pap! Letten de automobilisten ook goed op de wandelaars? Fijne dag weer! Hier gaat ook alles goed, Fynn heeft het naar zijn zin in z'n nieuwe klas en Izzie voelt zich ook als een vis in het water in groep 2... [e-1f618]

• 29 Augustus 2024 - 09:44

José :

Hoi Hans, ik heb even gekeken naar de temperaturen in Llanes voor de aankomende dagen en dat is 23-24 graden. Dat is denk ik een fijne temperatuur om te lopen. Doe maar rustig aan en geniet van de omgeving. Leuk de foto’s bij het verslag. Lena is een paar weken geleden op surfkamp geweest in Llanes.

Veel loopplezier en ik kijk weer uit naar je volgend verslag.

Liefs [e-1f48b] [e-1f48b]

• 29 Augustus 2024 - 09:54

Ad :

leuk om deze berichten te lezen van jou Hans.

• 29 Augustus 2024 - 11:13

Miep En Koos :

Gaat goed zo, volhouden maar, het einde komt in zicht.! ( over een paar weken)

Veel loopplezier en hou jezelf in de gaten.

Liefs van ons.!

• 29 Augustus 2024 - 12:29

Marlies En Piet.:

Hallo Hans, het is fijn om te lezen dat het wandelen goed gaat en onderweg veel mooie ziet. Wij doen het rustig aan want het is bij ons ook warm. Ik loop weer kleine rondjes na een goed behandeling aan mijn been. Lieve groet van ons beide.

• 29 Augustus 2024 - 13:06

Toos:

Ja Hans dat auto verkeer wilde je ook graag vermijden als we bij ons in de omgeving fietste veel wandel plezier nog lieve groet van Dick en mij wij gaan van Maandag tot Vrijdag naar nieuwvliet bad

• 29 Augustus 2024 - 13:06

Mia Schilperoort :

Nog veel wandelplezier Hans, leuk je berichtjes te lezen. Let goed op jezelf [e-1f44b]

• 29 Augustus 2024 - 19:37

Marjan:

Mooie foto’s Oom

Hans! Probeer het maar zo koel mogelijk te houden!!!

geniet ervan! [e-1f48b]

• 30 Augustus 2024 - 08:20

Jacolien :

Mooie foto’s Hans ! Gelukkig gaat het goed met je en leuk om te horen wat je allemaal tegenkomt onderweg ! Rustig aan en nog veel plezier !

• 30 Augustus 2024 - 20:21

Han:

Veel wandelplezier! En dat verkeer… tjaa vervelend! Geniet maar van de mooi uitzichten [e-1f60d] En vergeet niet die sokken aan de rugzak te drogen! Veel liefs van mij! [e-1f618]